lana di roccia 1

À propositu di a serie di prudutti:
1.Un-faced o cù manta filatu
Per l'insulazione termale è acustica di l'applicazioni, cum'è i dutti o qualsiasi altre equipaggiu utilizatu in u riscaldamentu, ùn ci hè micca una suluzione megliu cà a manta di lana di roccia. Hè ancu perfettu per l'applicazioni di ventilazione è di climatizazione. I coperte di lana di roccia si adattanu bè à l'imprese chì cercanu l'insulazione termale per i grandi navi, valvole, flange, picculi machini, caldaie è impianti simili chì operanu à alte temperature. Hè comunmente utilizatu per imbulighjà superfici curve alte è pò ancu esse tagliatu per adattà forme irregulari.
Spessore: 20 mm-150 mm
Densità: 50-120kg/m3
Larghezza: 600 mm
Lunghezza: 3000-5000 mm

ROCK (2)

ROCK (5)

Tavola di lana di roccia
I pannelli Rock Wool sò pensati per l'insulazione termica è acustica di superfici piatte o ligeramente curve chì operanu à alta è bassa temperatura. Questi tavulini sò pruduciuti da fibre longhe, non-combustible, ligate à resina. Sò faciuli di taglià, adatti è manighjà. Sò idealmente adattati per insulanu tutte e parti di l'edificazioni esistenti è novi cumpresi uffizii, case, retail, sanità, spazi educativi è cummerciale.
Spessore: 25 mm-100 mm
Densità: 40-120kg/m3
Larghezza: 600-630 mm
Lunghezza: 1000-1200 mm

ROCK (3)

ROCK (1)

Pipi di lana di roccia
Cuncepitu per i tubi d'isolamentu termale è acusticu duru, a so cumminazione di densità, forza è eccellenti conduttività termica à alte temperature operative offre un insulamentu efficiente. Hè assai applicabile per i pipeline industriali di vapore è di prucessu in raffinerie di petroliu, piante chimiche è centrali elettriche. Hà ancu a versatilità per esse aduprata in riscaldamentu è ventilazione o altre applicazioni non industriali.
Spessore: 25 mm-200 mm
Densità: 120 kg/m3
Dia internu: 22-820 mm
Lunghezza: 1000 mm

glass (4)